Események

Hétrét Túra

Veleméri falujárás az Orségi Nemzeti Park Igazgatóság szervezésében

Falujárás a magyarszombatfai Fazekas Napokon

Nézz körül a Belső-Őrségben az Őrségi Nemzeti Park igazgatójával!

Szerről szerre

Újabb nyílt túra az Őrségben az Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság és a WWF Magyarország közös szervezésében

Túra az Örségben

Május 2-án nyílt túrát szervez az Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság és a WWF Magyarország. Tarts velünk, és gyűjts élményeket a festői szépségű Őrségben!

Keltike túra

Március 29-én, szombaton Tihanyba, a Balaton-felvidéki Nemzeti Park (BfNP) és a WWF Magyarország Panda Klub közös természetismereti túrájára hívjuk az érdeklődőket.

Őzek a monostori erdődben

A WWF március 15-i komáromi természetismereti túráján hatvankét résztvevővel jártuk be a város és a hozzá tartozó Koppánymonostor környéki Duna partot. Utunk első szakaszán már hódrágásokat találtunk, de ennél nagyobb izgalomban is volt részünk a monumentális monostori erőd falai alatt.

Az arany ember nyomában

Március 15-én szombaton Komáromba és a hozzá tartozó Koppánymonostba hívjuk a WWF Panda Klub természetismereti túra résztvevőit.

Vihar előtti túra

Mikor szombat reggel, a naptári tavasz első napján útnak indultunk a Budai hegyekbe, még nem gondoltuk, hogy aggódnunk kellene az időjárás miatt.

Vízállásjelentés - Győrből

Február utolsó szombatján meglátogattuk a Püspök Kertet, megnéztük, hogy mérik a vízállást, és hódok nyomaira találtunk.

Tavaszváró budai túra

Várunk a Budai-hegységbe egy firssítő túrára,amely Hűvösvölgytől Nagykovácsiig vezet.

Kisalföld Velencéje

A tél utolsó szombatján, február 23-án Győrbe, három folyó találkozásához hívjuk a WWF Panda Klub természetismereti túra résztvevőit.

Vízbázison jártunk!

Verőfényes napsütés várta a túrázókat január 26-án. Nem is csoda, hogy hetvenen jöttek el Esztergomba, a Prímás-sziget természeti értékeivel megismerkedni.

Az esztergomi Duna természeti kincsei

Január utolsó szombatján Esztergomba, a Prímás-szigetre hívunk, a WWF Panda Klub túrájára. Bejárjuk a Prímás szigetet, és megismerhetjük, hogy a történelemi város, egyházi központ hol és hogy kapcsolódik a természethez.

Különös Szilveszter

A 2007-es évet a kellemes, nyolc kilométeres sétával búcsúztattuk Tatán a barokk városka tágas parkjában és a havas tópartokon.

pic

Ismert útvonalakon, kicsit más szemmel!

Túrázz velünk a téli Budai-hegységben, az "örökerdőkben"!

Szilveszteri túra Tatán, a vizek városában!

Sétálj együtt a WWF Panda Klubbal vizek városában, Tatán, az év utolsó napján, ahol megismerhetjük, hogyan kapcsolódik egymásba a természet és egy város társadalma, gazdasága.

Ködszurkálók

Ködbe burkolózva várta Dunaszentmiklós és a falu közepén felállított, fafaragványokból készült Betlehemes élőkép a WWF Panda Klub természetismereti túrázóit. Bár volt, akit már Pesten elriasztott az eső, a csepergősnek ígérkező idő ellenére csaknem húszan, köztük új ceglédi, budapesti érdeklődők érkeztek a 15 km-es gyaloglásra.

Mikulás túra Dunaszentmikóson!

Mikulás hetének szombatján egy különleges fekvésű területre, Dunaszentmiklósra, hívunk túrázni. A Gerecse hegység peremén, Dunaalmás és a borairól híres Neszmély közelében húzódik meg ez a hegyi falu. A vidék napsütötte, lösz platóin már a rómaiak is szőlőt termeltek, jó egy évtizede itt hozták létre a jelentős márkanevű Hilltop Neszmély Borgazdaságot, holland beruházók pedig egy egész üdülőfalut építettek a falu panorámás magaslatain.

A vértesi havasok

Gyönyörű havas táj fogadta a Panda Klub tagjait november 17-én Várgesztesen. A mintegy húszfőnyi túrázó csoporthoz a bicskei iskolások "last minute" csapata is csatlakozott, így nagyjából ötvenen vágtunk neki a gesztesi várhoz vezető emelkedőnek.

Megkerültük az ország legidősebb halastavát

Szürke gém és kormorán csapatok fogadták a tatai Öreg-tónál a Tatáról, Tatabányáról, Oroszlányból, Komáromból és főleg Budapestről érkező családokat, baráti csoportokat, régi és új túrázókat október 27-én.

Őrségben jártunk

A hideg, csöpörgős, szeles idő csak egy családot és egy helyi természetvédelmi szervezet aktivistáját hozta a meghirdetett helyre és időre, végül mindössze öten vágtunk neki az Őrség agyagos lankáinak október 13-án.

Séta az örökerdőben

A Gyaloglás Világnapján, október 7-én nyitottuk meg legújabb örökerdő tanösvényünket. Az időjárás kegyeibe fogadott bennünket; az ősz derekára jellemző bágyadt napfényben jól érvényesültek a színek, a néhány nappal korábbi esőnek köszönhetően pedig kellemes avarillat töltötte meg a levegőt.

Panda Klub túra Tatán!

Gyere velünk, egy csodás barokk kisvárosba, Tatára, 2007. október 27, szombaton.  Körbejárjuk a tatai Öreg-tavat egy táj- és természetismereti túra keretében, megnézzük a hagyományos "Nagy Halászat" nagyhálós fogásait, majd kóstolhatsz friss hallevet, ropogós sült halakat.

Salföldön járt a Panda Klub

A 10 éves Balaton-felvidéki Nemzeti Parkban, a Káli-medencében, Salföldön 13 000 lépést (7,3 km) tettünk meg a természet megismerése és védelme érdekében szeptember derekán.

Szent István napi túra a Gerecsében

A Gerecsére hívtuk kirándulni a természetbarátokat augusztus 20-án. Budapestről, Pátyról, Zsámbékról, Tata és Tatabányáról érkeztek az érdeklődők. Olvassa el beszámolónkat!

Gyalogtúra a Duna Napon

Európa ütőerét, a Dunát ünnepeljük minden évben, június 29-én, a Nemzetközi Duna Napon. Weboldalunk olvasóit ez alkalomból rövid gyalogtúrára hívtuk Esztergomba, hogy tartsanak velünk a Búbánat-völgybe az árnyas, fövenyes Duna parton.

Kapcsolódó anyagok

Fotók Táblaavatás - Naplás-tóÁllatvilág kiállításRupp-hegy kirándulás 2015

Hírlevél feliratkozás

Szereted a természetet? Érdekel, hogy mi történik hazánkban és a nagyvilágban? Ha szeretnél többet tudni a WWF munkájáról és a természetvédelemről, iratkozz fel ingyenes online hírlevelünkre!

• E-mail cím:

Támogass!

Kérjük, adja meg telefonszámát, hogy értesüljön aktualitásainkról, sikereinkről, nyereményjátékainkról!

Kövess minket a Facebookon is!