A WWF és a Toyota 2011-ben két éves közös projektet indított a vállalati autóflották károsanyag kibocsátásának csökkentése, és egy racionálisabb, biztonságosabb és olcsóbb vezetési stílus, az eco-driving (öko-autózás) elterjesztése érdekében.
2011 márciusában és júniusában a WWF Magyarország egyedülálló rendezvényeket szervezett a magyar EU elnökség hivatalos eseménysorozatának részeként. A cél az épületenergetikában, és az ehhez köthető energiahatékonysági intézkedésekben rejlő potenciál EU-s és Magyarország szintjén történő felmérése, valamint az akadályok beazonosítása voltak.
Klímaturné kampányunk 2007-től 2010-ig futott. A klímaváltozásról és megújuló energiákról szóló szemléletformáló road-show 2008-ban és 2009-ben külföldre is eljutott, így összesen 7 országban jártunk.
2010-ben részt vettünk egy nemzetközi klíma kampány, a 10:10 hazai népszerűsítésében. A kampány itthoni házigazdája a Brit Nagykövetség volt, aki több hazai civil szervezettel is összefogott, hogy a kezdeményezés minél több emberhez eljuthasson.
A Külügyminisztérium szakmai támogatásával, és az Európai Bizottság pénzügyi forrásaiból megvalósuló Kapcsold k(i) kampányban a Saatchi and Saatchi reklámügynökséggel közösen, szervezőként vettünk részt 2009-ben.
2009 februárjában a WWF világszerte új kampányt indított „Szavazz a Földre!” névvel. Az akció célja, hogy a 2009. március 28-án megrendezett Föld Órája üzenetét egészen a koppenhágai ENSZ nemzetközi éghajlatváltozás konferenciáig röpítse.
A 2009-es ENSZ koppenhágai klímacsúcson két kollégánk is részt vett, és folyamatosan tájékoztatta az érdeklődőket a konferencia eseményeiről, valamint az ahhoz kapcsolódó tömérdek aktivitáshoz.
2009-ben 8 civil szervezet – köztük a WWF – fogott össze azért, hogy népszerűsítse a „Hülyeség kora” című, az éghajlatváltozással foglalkozó mozifilmet, valamint, hogy a „Ne légy hülye!” kampány keretein belül egy petíció aláírására buzdítsa az embereket.
A Klímaturné 2007-es indításakor, a kampány egyik legfőbb eleme a klíma-elsősegély csomag volt. Összesen 500 csomag készült el, mely környezetbarát termékeket és WWF-es kiadványokat tartalmazott egy, a klímaváltozás hatásait szemléltető, újrahasznosított papírdobozban.